නිතර දෙවේලේ යන එන තැන් ....

Friday

6 ඉවසගන්න බැරියෝ.......

මට මේ දවස් වල හරිම සතුටින් ඉන්නෙ.... මොකද දන්නවද??     මට කියන්නත් ලැජ්ජයි අනේ.... ඔන්න කියනව..... 





මගේ මහී කාන්තාව ඉන්නෙ... ඒ කිවුවෙ මගේ ආදරවන්තිය... අන්න එයා තමා.... එයාලගෙ පවුලෙ කට්ටිය ඔය එනව කියන්නෙ මේ ඉරිදා අපේ ගෙදර... ඉතින් අපි හැමෝම කඩ් මුඩියෙ ලෑස්ති වෙනව... අපිත් එහේ ගියා... ඒ වෙනුවට අපේ අහ එනව.... ගෙවල් දෙකෙන්ම වැඩේට කැමතියි..... මට පට්ටම සතුටක් තියෙන්නෙ.... මට මැරෙන්න හිතෙනව..... ඊ ට පස්සෙ අපේ පවුලෙ අය යනව එයාලගෙ ගෙදර නත්තලට. ආ කියන්න බැරි උනානෙ. එයාල ක්‍රිස්තියානි... ජයටම නත්තල්....එහේ ගිහිල්ල නත්තල සමරල එනව...... මට සතුට ඉවසගන්න බෑ....රියෝ.... මම මැරෙනවෝ..............

6 comments:

  1. සතුට දොරේ ගලනවා
    මගෙන් සුභ පැතුම් සහෝ දෙන්නටම :)

    ReplyDelete
  2. බොහොම ස්තුතියි යාලුවා... ඔයාට මගේ විශේෂ ස්තුතිය පල කරනව. මොක්ද දන්නවද??? ඔයා තමා මගේ බ්ලොග් එකට අවිත් මුලින්ම කොමෙන්ට්ටුවක් දැම්මෙ.. බොහොම ස්තුතියි....

    ReplyDelete
  3. Mamath oyata hadawathinma suba pathanawa my dr..................

    ReplyDelete
  4. බොහොම ස්තුතියි යාලුවා.... මට ඒ දවස කවමදාවත් අමතක වෙන්නෙ නෑ.. ඒක ඔයා හොදාකාරවම දන්නව ඇතිනෙ...

    ReplyDelete
  5. ෂහ් කියවද්දිත් ආස හිතෙනව.. බොහොම සුන්දර කතාවක්. මේ වගේ වාසනාවක් හැමෝටම ලැබෙන්නෙ නෑ යාළුවා. දෙන්නටම සුබ පැතුම්.
    -- මම ප්‍රේමෙ --

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තුතියි යාලුවා.... දැන් ඔක්කොම විසදිල තියෙන්නෙ... දැන් අපි අපි වගේ ඉන්නෙ....

      Delete

ඔක්කොම බැලුවනම් කොමෙන්ටුවක් දාල යන එක නේද ඔහෙලගෙ යුතුකම....

+++........මාව බලන්න පැමිණියාට බොහොම ස්තුතියි.......+++
(X)