නිතර දෙවේලේ යන එන තැන් ....

Friday

2 ගහපන්..මරෙනකන් ගහපන්....


මම අද ඔයාල දැනුවත් කරන්න යන්නෙ හරි ආවේගකාරීව...මොකද. කිවුවොත් මම මේ දවස් කීපය තුල කෝච්චියේ හා බස් එකේ දැකපු, විදපු, දේවල් ගැන කියන්නත්, ඒ දේවල් නිසා පීඩාවට පත් වෙන්නවුන් සදහාත්, පීඩාවට පත් කරන්නවුන් සදහාත් පිලියමක් තියෙනවද?? එහෙම නැත්තම් නීතියක් තියෙනවද?? එහෙමත් නැත්තම් නීතිය මගීන් තට ගෙන කටයුතු කලාට කමක් නැද්ද කියන කාරනා ගැන කතා කරන්න තමා අද මම මෙතනට සැපැත් උනේ.. ඇත්තටම දැන් සමාජයට මොකද්ද වෙලා තියෙන්නෙ....ඇයි පාරක තොටක මිනිහෙක්ට ගෑනියෙක්ට බැහැල යන්න බැරි.... මොකද්ද ඒකට හේතුව.....








මට හිතෙන විදියට අපේම තමා වැරැද්ද.. ඔයාලට මොකද හිතෙන්නෙ.... අපේ නෙමෙයිද???
මම මුලින්ම මටම වෙච්ච සිද්දියක් කියන්නම්... මම එකදවසක් බස් එකේ ෆුට් බෝඩ් එකේ ඉදල උඩට නැග්ග.. එතකොට උඩ හිටිය වැදගත් විදියට ඇද ගෙන, ලැප් බෑග් එකක් කරේ දාගෙන.... වැදගත් එකෙක්... වයස 28ක් විතර... ඌ මගේ මුන දිහා බලල හිනා උනා.. මමත් මනුස්සකමට හිනා උනා.... මගේ අතේ බත් එකයි, දිග කුඩේකුයි තිබුන..... බස් එකේ සෙනගත් නෑ.. මම උගේ ලගින් යද්දි උ මගේ අහවල් තැනින් අල්ලුව..... මම හිතුවෙ වැරදීමක් කියල මම ගනන් ගත්තෙ නෑ..... වැදගත් මහත්තයෙක් නෙ.... මම හෙමින් සැරේ බස් එකේ මැදට ගියා..... මෙන්න මු එනව කියපන්කො මගේ ලගට.. අවිත් දැන් මගේ ඇගේ ගෑවෙනව..... බස් එකේ හිටගෙන හිටියෙ මමයි ඌයි විතරයි... අනිත් ඔක්කොම වාඩි වෙලා.... මට දැන් නහුතෙට මල පැන්න... මම උගේ දිහා දෙපාරක් විතර බැලුව.... එත් හරි නෑ.. එනව ලගටම.... හිටහන්කො කියල, තිබ්බ බෑග් එකයි කුඩෙයි හුඩ් රැක් එක උඩින්.... පස්සෙ මට තෙරුනා මු මම බස් එකට නගිද්දි අහවල් එක ඇල්ලුවෙ වැරදීමක් නෙමෙයි කියල.....  අල්ල ගත්ත අරුගෙ කොරල් එකෙන් දුන්න කන් දෙපැත්තට ඇති වෙන්න.... එතකොට තමා මිනිස්සු බැලුවෙ.... එවෙලෙම ඌට කියල කියෙවුව මොකටද මම උබට ගහන්නෙ කියල..... මම උට ගැහුව මදි නොකියන්න.....


ඌ ටම කියල වැමෑරෙවුව කරපු වැරැද්ද... මු කිවුව මුලු බස් එකටම ඇහෙන්න.... ඔන්න ඔහොමයි උනේ..... 


යකෝ... කොල්ලෙක්ටවත් පාරක බැහැල ගමනක් බිමනක් යන්න බැරිනම් කොහොමද දෙවි හාමුදුරුවනේ කෙල්ලෙක්, අම්ම කෙනෙක්, අක්ක කෙනෙක්, යන්නෙ.... උබලම හිතපන්ක්... මොකද්ද මේ රට... මොකද්ද මේ සමාජය.... මොකද්ද මුන්ට වෙලා තියෙන්නෙ... මුන්ට අම්මල, තත්තල නැද්ද?? සහෝදර සහෝදරියො නැද්ද?? මොකද්ද මුන්ට තියෙන අසහනේ... අපිට හොද කරන්න බැරිද?? මම එදයි පස්සෙ හිතා ගත්ත, අහුවෙන අහුවෙන හැම පාදඩයෙක්ටම ගහනව කියල, මට වෙඩි තිබ්බත් ගහනව.. ඔකුන් අහු වෙන්න එපා කියල මම ප්‍රාර්තනා කරනව.... මොකද ඒ උගේ අවසාන ජැක් ගැහිල්ල හෝ වෙන අයට කරදර කිරිම.... මම හිතනව අයෙත් මතක ඇති කාලෙක ඌ ඔය වගේ ජරා වැඩක් කරන එකක් නෑ කියල.... මට තව ප්‍රශ්නයක් තියෙනව.. මොකද්ද දන්නවද?? කොල්ලො යනවනෙ බස් වල කෝච්චි වල... මම කියන්නෙ පිරිමි(කොන්ද පන තියෙන...) ඒකෙදි කාට හරි කෙල්ලෙකුට, අම්ම කෙනෙකුට, අක්ක කෙනෙකුට මොකක් හරි කරදරයක් කවුරු හෝ කරනාවනම් ඇයි බලාගෙන ඉන්නෙ.... ගහපන්කො අන්ඩක් කැදෙන්න... අයි බලාගෙන ඉන්නෙ.... ඒ උබලගෙ කවුරුවත් නෙමෙයි හින්දද??


ඒක හින්ද කමක් නැද්ද?? එහෙමත් නැත්තම් ඒ මිනිස්සුන්ට උබල බයද?? එකෙක් එකෙම එකෙක්ට ගැහුවොත් අනිව උබලගෙ පස්සෙන ගොඩාක් අය ඉන්නව බන්... ඉස්සර වෙන්න එකෙක් තමා නැත්තෙ.... අන්න ඒකට තමා කොනද කියන්නෙ.... අන්න ඒකයි කොල්ලෙකුට තියෙන්න ඕන... නන කියන්නෙ උබලම හිතපන් උබලගෙ සහෝදරියෙක්ට, අම්මට එහෙම උනා.. උබල මොකද්ද කරන්නෙ... මැරෙනකම් ගහනව නේද??? අන්න ඒ විදියට ගහපන්.....මැරෙනකම්...

ගහපන් කෙල්ලනේ ඔය වගේ පාදඩ වැඩ කරන්න එන වල් බල්ලොන්න්ට... එකක් ගහපන්.... ඔක්කොම ඔයට එකතු වෙයි..... බය වෙන්න එපා කිසි දේකට..... මම මගේ ගෑනු ලමයටත් කියල තියෙන්නෙ ඒකමයි... ගහපන්.. මරුනට කමක් නෑ.. ගහපන්.. සෙරෙප්පුව ගලවල ගහපන්.........


මොකද්ද ඔය වගේ කරන උන්ට දෙන දදුවම... මම අහන්නෙ නීතිමය පැත්තෙන්.... හිරේ දාල, නඩු දාන එක තමා... වෙන මොනාද... ඒකෙන් ඔකුන් හැදේවිද?? මගේ මතය තමයි ඔහොම සිද්දියක් උනොත් පොලිසි ගනෙ ගිහිල්ල විසදනවට හොදා සිවිල් නීතිය,,,( ඒ කියන්නෙ අපේ නීතිය.... ) හොම්බට දෙක තුනක් ඇනල.... උගේ ඇ..... 02 කටේ ඔබන්න ඕන.... එතකොට හරි... උබලටම පේනව ඇතිනෙ කොච්චරවත් බස් වලදි ඔය වගේ දෙවල් වෙනව.... කොච්චරවත් කොල්ලො අම්මලා කෑ ගහනවද?? අඩනවද?? එතකොට තමා ගහන්න ඔන මම ඉස්සෙල්ල කියපු වගේ....මම මේ කියන කරුන හැමෝම කරන දෙයක් නෙමෙයි... සමහර අය....  දැන් ඔය වගේ කරුනා සිතින් කෙල්ලෙකුට එහෙම උදවු කරනවනෙ.... කරල ඉවර වෙලා එයා ගෙන් ෆෝන් නම්බර් එකත් ඉල්ල ගන්නව... සහෝද්‍ර කමට.... පස්සෙ තමා ඉතුරු හරිය.... කෙල්ලට කතා කරනව... වද දෙනවා.. උ කරපු උදවුව ගැන කියල අනවශ්‍ය බලපෑම් කරනවා.. ඔන්න... මෙහෙවු කාලකන්නි,...... කෙල්ලට හිතෙනව බේර ගත්තට වඩා හොදයි එතන හිටියනම් කියල..... ඔන්න ඔහොමයි රටේ තත්වෙ.... අය් මෙහෙම වෙලා තියෙන්නෙ... කාගෙ වරදින්ද??? අපේ වරදින් බව උබලට වැටහෙනවද???

උබල බලයි කොහොමද අපේ වරදින් වෙන්නෙ කියල... මම මුලින් කිවුව වගේ කොන්දක් පන තියෙනවනම් පිරිමියෙක් නම්.. පෙරමුන ගනින්... ගහපන් මැරෙන්න..... එතකොට අයෙ එහෙම කරදරයක් අහින්සක ජනතාවට වෙන එකක් නෑ.... කවම දාවත්..... මම හිතා ගත්ත දේ තමා.... කවුරු උනත් කමක් නෑ.... ගහන්න පුලුවන් උපරිමයෙන් ගහනව.... මට හිරේ ලැග්ගත් මට සතුටුයි,.,... කාලකන්නි හැත්ත නිසා පාරෙ බැහැල යන්න බරි වෙනවට වඩා.... මම හැමතිස්සෙම හිතන්නෙ මගේ ගෑනු ලමයට.. අම්මට ,අක්කට එහෙම උනොත් මොකද කරන්නෙ කියල... හැමෝම එහෙම තමා.... මම නැති තැනක මගේ පවුලෙ කාට හරි එහෙම උනොත් තව කවුරු හරි බේර ගනීවි... එයාගෙ කාට හරි එහෙම උනොත් මම බේර ගනීවි.... එතකොට හැමෝටම බයක් නැතුව පාරක තොටක බැහැල යන්න පුලුවන්... 


................ස්තුතියි.... වැරදි වචන තියෙනවනම් සොරි.................ආවේගය නිසා ලියන්නෙ..............

2 comments:

  1. ;) මලම පැනලා වගේ.
    ගැහැනුන්ට කරදර කරන උන්ට නම් ගැහුවට කමක් නැහැ සහෝ එත් ඔය ගේ කුරුල්ලොන්ට ගහන එකනම් පව්.ශේප් එකේ උන්ට කිව්වා නම් මම මේවාට නැහැ වෙන කාවහරි අල්ලගනින් කියලා උන් එකෙන්ම යනවා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තුතියි අදහස් දැක්වුවාට... ඒ උනට මචන් කවුරු හරි දැක්කොත් එහෙම ලැජ්ජව අපිටමනෙ.... එතකොට උන් හිතන්නෙ අපි කොලු කාරයො කියල.... මමනම් අහුවෙන තැන ගහනව....

      Delete

ඔක්කොම බැලුවනම් කොමෙන්ටුවක් දාල යන එක නේද ඔහෙලගෙ යුතුකම....

+++........මාව බලන්න පැමිණියාට බොහොම ස්තුතියි.......+++
(X)