දෙවනුව මේකත් බලලම ඉන්නකෝ..
තෙවනුව දැන් මම කියන දේ බලන්ට..
ඔන්න උඩ දෙක බලන්නෙ නැතුව එන්නෙ නෑ... හරී.....
මෙන්න මේකයි සිද්දිය..
මේ සිද්දිය උනේ 2013.01.08 දින සවස 6.00 ට පමන නාවල විමල විහාරය අසල...
ආ ඊට ඉස්සෙල්ල කියන්න සෑහෙන්න දේවල් තියෙනවා...
ආ බෑ ඒව පස්සෙ කියන්නම්...
මේ ටික බලන්නකෝ....
මේ තියෙන්නෙ කාර් එක සහ එහි රියදුරු
පොලෝසිය මහත්වරු මාර්ගය ලකුණු කරමින්...
එම රියදුරු අතින් සිදුවූ අනෙක් අනතුර...
ආ බැලුව නේද..?
01. මොකද කස්ටිය හිතන්නෙ ...??
02. කාගෙද වරද??
03. මොකද්ද මේකට ගන්න ඕන පිළියම..??
04. හිතන්නෙ මොන වගේ පිළියමක් ගත්ත කියලද??
05. අනතුරින් බයික් එකේ ගිය කෙනා ඉතුරු වෙයිද??
06. බයික් එක හදන්න කීයක් විතර යන්න ඇද්ද??
01. මොකද කස්ටිය හිතන්නෙ ...??
02. කාගෙද වරද??
03. මොකද්ද මේකට ගන්න ඕන පිළියම..??
04. හිතන්නෙ මොන වගේ පිළියමක් ගත්ත කියලද??
05. අනතුරින් බයික් එකේ ගිය කෙනා ඉතුරු වෙයිද??
06. බයික් එක හදන්න කීයක් විතර යන්න ඇද්ද??
ප්රශන කෝටියක් නේද??
උත්තර ඕන ප්රශ්ණය කොමෙන්ට් කරන්න...
බුහා.....
උත්තර ඕන ප්රශ්ණය කොමෙන්ට් කරන්න...
බුහා.....
එපා වෙනව බොල ජීවිතේ... මේ වගේ දෙයක් වෙනව කියන්නෙ ඇත්තටම පූරුවෙ පවක් සහ ලොකු පිණක් කරල තියෙන්න ඕන...
මම බයික් එකේ විස්තරේ කියන්නම්..
→ බයික් එක ගත්තේ 2013.05.21 වෙනිදා...
→ හැප්පුනේ 2014.01.08 වෙනිදා..
→ මේ වෙනකොට කිලෝ මීටර් 17250 ක් දුවල තියෙනවා..
→ අනතුරු 06 ක් වෙලා තියෙනවා...
→ සුළු අනතුරු 03 ක් සහ සමාන්ය ගනයේ අනතුරු 02 ක් සහ බරපතල අනතුරු 01 ක් ලෙස වාර්තාගත වෙනවා..
උබල බලාවි මූ පාරක යන්න දන්නෙ නැති එකෙක් කියල....
උබල ඔක්කොම වැරදියි.. අනතුරු 06 න් 05 ක් ම මා අතින් සිදු නොවූ අනතුරු...
ඒ කියන්නෙ සිංහලෙන් කියනවනම් "අහක යන කුණ්ඩවාල මගේ ඇගේ වැදිල යන්නේ.."
මගේ අතින් වූ අනතුර උනේ වැසි දිනයක ලිස්සල ගිහිල්ල වැටුන එක...
අනිත් අනතුරු මගේ අතින් උනේ නෑ කියල ඔප්පු කරන්න මගේ ලග පොලිස් පැමිණිලි 05 ක් තියෙනව..
උබල බලාවි මොකටද පොලිස් පැමිණිලි ගන්නෙ කියල... යකුණේ ඉන්සිවුරන්ස් ක්ලේම් කරන්න මිසක් වෙන ඇට මගලයකටද....
වෙච්චි දේ උනා...
දැන් මම මොකද්ද කරන්න ඕන යකුනේ... ඉන්සිවුරන් වල ඉන්න බුවාලයි ෆිනෑස් වල ඉන්න බුවාලයි ඒ ගැන දැනුම් තේරුම් තියෙන බුවාලයි මට උපදෙසක් දියල්ලකෝ....