නිතර දෙවේලේ යන එන තැන් ....

Saturday

14 OUR සුංටු

කවුද බොලේ සුංටු...?? බය වෙන්න එපා.... ඒ අපේ ගෙදර ඉන්න පුස..... අද මම කියන්න යන්නෙ අන්න එයා ගැන... අපේ ගෙදර හැමෝටම වඩා තැනක් එයාට තියෙනව.... ගෙදර පොඩිම ලමය.. නොහොත් බඩ පිස්ස තමා අපේ සුංටු.... ඔන්න මම කතාව පටාන් ගන්න හදන්නෙ....
                         මෙන්න මෙයා තමා අපේ සුංටු ... ලස්සනද??



මේ ඉන්නෙ අපි ඌ එක්ක ගියා ට්‍රිප් එකක්.. හොර්ටන් තැන්න බලන්න... අන්න එහේදි ගත්ත චායාරූපයක්..... මෙන්න මම පොස්ට් එකකුත් දැම්ම.. මේකත් බලන්නකො....
ඇබර්ඩීන් ඇල්ල හරහා හොර්ටන් තැන්න දක්වා....
ඔන්න මම කියන්නම් මු හමු උනේ කොහොමද කියල... අපි ඉස්සර ඉදන් පුසොන්ටනම් කැමතිනම් නෑ... කොටින්ම කිවුවොත් මරන්න තරම් තරහයි... අපි ඉන්නෙ නිවාස සංකීර්ණයක.. කොහෙද ( මත්තෙගොඩ) ඔන්න ඕකෙ තියෙනව.. ඒ කෙ නෙමෙයි අපේ ගෙදර ඉස්සරහ අපේ ගෙදරට අයිති ගැරෑජ් එකක් තියෙනව... අන්න එකට කවුරු හරි කාලකන්නේයෙක් ( මිනිහෙක්) දාල ගිහිල්ල... ඌ කොච්චර පොඩිද කියනවනම් ඇස් අරිලවත් නෑ... ඒ පැත්තෙ ඉන්නව රජ පුසෙක්.. ඌ පට්ටම ලොකුයි.. වල් එකෙක් ( වැරදියට අදහසක් ගන්න එපා) ඌ වල් වැදිච්ච එකෙක්... ඉතින් මහ රෑ මහ සද්දෙට කෑ ගැහිල්ලක් අහුන.. මමයි අම්මයි ගියා බලන්න... ඔන්න පුස් පැටියෙක්.. මටයි අම්මටයි පුදුම මලක් පැන්න.. මම පැනපු ගමන්.. ගේට්ටුව ඇරල බැලුව කවුද දාල ගියේ කියල.... අහුනේ නෑ මගේ තට උගේ වාසනාවන්ට කමට... දැන් මොකද කරන්නෙ කියල දස අතේ කල්පනා කරනව... විසි කරන්නත් බෑ.. පවුනෙ බන්.. ටිකක් ලොකුනම් කමකුත් නෑ....ඔන්න අම්ම මහ රෑ කිරි හදල පොවල රෙදි කෑල්ලක් තියල ඌව වැහුව පෙට්ටියකින් ( ප්ලාස්ටික්) වහල උඩින් ලොකු කොටයක් තිබ්බ.. නැත්තම් අර තඩි හොර පුසා මුගේ අවසන් කටයුතු කරන බව අපෙ අම්ම දන්න නිසා... 


ඔන්න අපි නිදා ගත්ත හෙට කොහේ හරි ගිහින් දානව කියල... උදේ බලද්දි....... කවුරුහරි අර කොටේ පෙල්ලන්න හදල.... දැන් අරුට ඇස් ඇරිලත් නෑ.. මොනව කරන්නද කියල හිතා ගන්න බෑ.... අම්ම මගෙන් ඇහුව මු හදමුද කියල... මම ඇහුව කොහොමද අම්මෙ මුව හදන්නෙ.... එහෙනම් අම්ම වැඩට නොගිහින් ඉන්න කියල.... කොහොමෙන් කොහොම හරි අපි තීරනය කලා ඌව හදා වඩා ගන්න... ඔන්න හොද වෙලාවට අම්මට ඒ දවස් ටිකේ නිවාඩු.. දවස් 3 ක්.. දැන් අම්ම පන දගෙන කිරි පොවනව... නාවනව.... දැන් ටිකක් ඌට හිත ගිහිල්ල... කියන්න බැරි උනානෙ අපෙ අක්ක, අය්ය දැඩි විරොදය මැද තමා අම්ම ගේමට් බැස්සෙ..  කොහොම හරි ටික කාලයක් යද්දි ලස්සනට මහත් වෙලා... සෙල්ලම් කරන කොට අපිටත් වැඩේට සතුටුයි....

 ( අපෙ අම්ම ඌ නිසා වැඩට නොගිය දවස් අනන්තයි...) ඔන්න ටික කාලෙකින් ඌ අපේ ගෙදර සාමාජිකත්වය හම්බ උනා... කොටින්ම කිවුවොත් අපිට ඌ නැතුවම බරි උනා.... අපි යන යන තැන ඌව අරන් යන්න සිද්ද උනා.. ඒකෙ ප්‍රතිපලයක් විදියට තමා අපිත් එක්ක ඌ හොර්ටන් තැන්නෙ ගියේ.... දවස් 03 ක්.. නියෙමට හිටිය... කිසි කරදරයක් නෑ.... මෙන්න උගේ විශේෂත්වය.... මට හිතෙන්නෙ ඒක නිසා වෙන්න ඇති අපි ඌට අපේ ගෙදර සාමාජිකත්වය දුන්නෙ...


මෙන්න බලන්න මුගේ වැඩ....


01. කවමදාවත් අද වෙනතුරු... ගේ ඇතුලෙ ජරා කරල නෑ.. යන්නෙම අපේ ටොයිලට් එකට.. කවුරුවත් විශ්වාස කරන්නෙ නෑ... ඌ පොඩි කාලෙම අපේ බාත් රෑම් එක ලබ පාපිස්සෙ ජරා කලා.. අම්ම ඒක හෝදල බාත් රෑම් එක ඇතුලෙන දැම්ම එදයි පස්සෙ ඌ ජරා කරන්නෙ ඒකෙ... ඒකම ලොකු දෙයක්... ගේ වටේ ජරා කරන්නෙ නැතුව... 

02. අපිව නැගිට්ටවන්නෙ ඌ ඇවිල්ල.... අගිලි කනව නැගිටිනකම්ම.... උබල විශ්වාස කරන්නෙ නෑ... හරිටම උදේ 05.00 5.10 ත් ඇතුලෙ අනිව කාමරේට එනාව.. ඇවිල්ල නැගිටිනකම් වද දෙනව.. අපිටත් හොදයි.. බෙල් තියන්න ඕනෙ නෑ... මොකද දන්නවද නැගිට්ටවන්නෙ.. ඌට තේ බොන්න ඕන නිසා...

03.අනිත් එක තාමා අපි කොහේ හරි යන්වනම්.. මගක් දුරට අවිත් අපහු පස්ස නොබල දුවන ගෙදරටම... ගේට්ටුව ලගට ගිහින් යනකම් බලාගෙන ඉන්නව... අනික තමා අපි එනකොට් එනකන් ගේට්ටුව ලග ඉන්නව.... අනිත් එක තමා ඌට අපි ඈත් ඉදල එද්දිම ඉවට පාරට දුවගෙන එනව.. විශිශයෙන් අම්ම එනකොට.. එතකොට අපි දැන ගන්නව අම්ම එනව කියල.. ඌ කකා හිටියත් අනිව ඒක දාල දුවනව.. දුවල අම්ම වඩා ගන්නකන්.. අඩනව.... වඩා ගත්තට පස්ස් පුරු පුරු ගගා නිදි...


ඇත්තටම ඌට මාරම විදියට තේරෙන්නෙ... කවදාවත් අපි කන වෙලාවට ඌ අඩන්නෙ නෑ... අපි කන්න දුන්නත් නැතත්..  අපි කන්නෙ ඌට කන්න දුන්නට පස්සෙ.... නැත්තම් අපිඅට් කන්න බෙදන්නෙත් නෑ අපෙ අම්ම... ඔන්න අපි වැටුන අමාරුව... අපිට දැන් ගෙදර තැනක් නෑ...අපෙ අම්ම කියන්නෙ මු නම් අපේ මැරිච්ච කවුරුම හරි කියල..... තව විශේෂ දෙයක් කියන්න අමතක උනා... මොකද්ද දන්නවද? අපේ ගෙදර ඌ නිසාම ජනේලෙ වීදුරුවක් කඩන්න උනා.. ඌට එහෙට මෙහෙට යන්න... ඔන්න ඌට තියෙන තැන... අපි වීදුරුවක් කැඩුවනම් ගෙදරට වීස කැන්සල් වෙනව....


අපි ෆිල්ම් එකක් බලනවනම් ඌ එතන... අපි කන්වනම් ඌ එතන... අපි නිදා ගන්නවනම් ඌ එතන.... හැබැයි කියන්න දෙයක් තියෙනව.... අම්ම රෑට ඉන්න දවසට ඌ අම්මගෙ ලග නිදි... අම්ම නැති දවසට අපේ ලගට හෙමීට එනව.. කාවමදාවත් අපි ඌට ගහල නෑ.. හැබැයි ඌ වෙනුවෙන් අපි වෙන පුසොන්ට ගහනව... ඇයි වෙන උන් ඇවිල්ල අපේ එකාට චන්ඩි පාට් දානවනෙ... 


තව විශේෂ දෙයක් උනා දවසක්.... අපෙ අම්මට ඔලුවෙ කැක්කුම හැදුනම වමනෙ යනව... නින්ද යන්නෙත් නෑ.... නිදා ගන්න ඕනම නම් පිරිටන් 02 ක් විතර ගහන්න ඕන.. ඔන්න අපෙ අම්ම දවස ඔහොම ලෙඩ වෙලා පිරිටන් බීල නිදියගෙන තිබුන... මම උඩ හිටියෙ... අම්ම පහල... නිදි... ඉතින් ඌත් එතනම නිදි.. මෙන්න ටිකකින් මට ඇහුන මු හයියෙන් කෑ ගහනව.. මම හිතුවෙ වෙන පුසෙක් මුගෙන් ගේම ඉල්ලනව කියල... මම දුවල ගියා අම්මගෙ කාමරේ පැත්තෙන් ඇහෙන්නෙ.. මම බැලුව ගිහිල්ල.. එතකොට අම්ම ඇහැරිලා... අම්ම මට මෙන්න මෙහෙම කිවුව.... අපේ අම්ම පිරිටන් බීල නිසා අම්බානෙක නින්ද ගිහිල්ල.. අම්මට නිකන් හීනෙන් වගේ දැනෙනවලු මු අම්මගෙ කකුල හපනව, අත විකනව... කෑ ගහ ගහ...  ඊට පස්සෙ අම්මගෙ මුන ලෙව කෑවලු.. අඩ අඩ.... එ සද්දෙට තමා මම අවිල්ල තියෙන්නෙ... උගේ ඇස් වල කදුලු පිරිල.. මු හිතල ඇත්තෙ අම්ම මැරිල කියල... පවු අන්.. 

මාරම පුසෙක් තමා අපේ සුංටු...


ඇත්තටම අපිට දැන් ඌ නැතුව බෑ.... ඌටත් එහෙමයි කියල අපි හිතන්ව.... අපි ඌට කන්න නැත්තම් අපි වැඩට නොයා ඉන්නා ඌ වෙනුවෙන්.... එච්චරටම අපි ඌට ආදරෙයි..

මම පස්සෙ උගේ පොඩි කාලෙ පින්තුර දාන්නම්... දැනට මගේ ලග නෑ....



14 comments:

  1. ඌ නම් මරු පුසෙක්නේ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිරාවට මචන් පට්ටම පුසෙක්...

      Delete
  2. Mamath suntuta Adarey..............................

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තුතියි කොමෙන්ටුවට...

      Delete
  3. Mamath suntuta adarey....................

    ReplyDelete
  4. ඇත්තටම ගොඩාක් ලස්සනයි....

    ReplyDelete
  5. ඇත්තටම ගොඩාක් ලස්සනයි... මගේ ලගත් ඉන්නව පුසො ගොඩාක්....

    ReplyDelete
  6. අදහසක් දැක්වුවාට බොහොම ස්තිතියි.....බොහොම ස්තුතියි.... මටනම් එකෙක් හොදටම ඇති....එකෙක් ඉදල මෙහෙම නම් තව හිටියොත් කොහොම ඉදීද??

    ReplyDelete
  7. E unata e aya godak hoday.........................

    ReplyDelete
  8. මාර පූසෙක්. ඊටත් මාර දේ පූසට දාල තියෙන නම.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ බ්ලොග් එකට ආවමද කොහෙද?? සාදරයෙන් පිළිගන්නව මගේ බ්ලොක්කුවට.... අනීද කියන්නෙ සහෝ පුදුම වදයක් ඕක දෙන්නෙ....

      Delete
  9. අනී..... ශෝයි පූසා..........
    පවු අනේ පූසොන්ට ගහන්න එපා. අපේ ගෙදරත් ඉන්නවා පූසො හත්දෙනෙක්ම.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපේ සුන්ටුට ගහන්නෙ නෑ කවදාවත්....

      Delete

ඔක්කොම බැලුවනම් කොමෙන්ටුවක් දාල යන එක නේද ඔහෙලගෙ යුතුකම....

+++........මාව බලන්න පැමිණියාට බොහොම ස්තුතියි.......+++
(X)